maandag 2 september 2013

Ballonhoodies!

Daar opa (mijn papa) ballonvaarder is, kennen we nogal wat ballonvaarders, volgers en mensen die met het ballonvaren te maken hebben.  Het hoort er natuurlijk bij dat de kindjes die meetsjolen iets aanhebben waar toch enigszins een link met een ballon is.  Ziehier ook het ballonrokje van Emmy. Dus toen we naar de babyborrel van een vriendin vanuit het "ballonmilieu" mochten, kreeg ik het idee van voor haar beide dochtertjes een ballonhoodietje te maken.  Het was wat gokken naar de maatjes voor deze winter maar ziehier de truitjes met puntmuts:



Stof : Verkempinck Oostende en Sjiekebiele
Patroontje :  Mijn test voor het patroontje startte hier : http://ldotco.blogspot.be/2013/04/hoodietest.html

Ik zocht een sjabloontje voor het ballonnetje erop te flocken, maar vond geen die mij aanstond.  Ik tekende dan maar zelf eentje. ;)

Veel plezier ermee!

1 opmerking: