donderdag 19 september 2013

Bwoa jaa...

Bwoaa jaa... in mijn hoofd zag dat er precies toch veel cooler uit!  :)
Vandaag een nieuw jurkje voor onze minigirl gemaakt.  Het was een speciaal projectje want ik heb terug een kledingsstuk kapotgemaakt ervoor.  Deze keer een body waarvan ik vond dat hij veel te mooi en leuk was om weggestopt te zitten onder haar kledij.
Zie hier de voor en na foto's.

Voor :




Na :


Eigenlijk was het poepsimpel, ik knipte de poep van den body, en zette er een rokje aan.  Ik frummelde er nog een strik in vanachter en zette mouwen in.  De mouwuiteinden werkte ik af met poepstrookjes... Allé strookjes die ik knipte uit het deeltje die ik overhad van de poep van de body.  En klaar was kees!
Akkoord heel erg winters van kleuren is het niet, maar het past wel volledig bij het zonnig karakter van onze kleine meid.  En moest ze op haar tenen kunnen staan en een rondje zwieren met haar rokje/jurkje aan, ze deed het!  Maar dit lukt haar net nog niet ;)
Naarmate ik ze meer en meer zag met haar jurkje vandaag, hoe leuker ik het wel vond.  Zolang ik er niet teveel over nadenk dat het eigenlijk wel nog veel weg heeft van een body met een rokje aan :)

Ps: ik ben alweer vollop bezig met het volgende projectje.  Terug een winterjurkje maar nu met bijhorend wit truitje.  Hier haalde ik mijn inspiratie.




Benieuwd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten