donderdag 24 oktober 2013

Plooirokjes

Ik weet het, ik sta serieus achter mijn blogberichtjes.  Voor mijn doen toch... :)
Ik heb al heel wat gemaakt, maar jullie nog niet getoond!  Het was namelijk zo dat ik plooirokjes heb gemaakt, wat al een hele onderneming was, maar dan had ik er nog niet op gedacht dat ik ze na ze te hebben gewassen nog eens zou moeten strijken!  Kan ik ergens een workshop "hoe strijk ik eeen plooirokje?" volgen?   Nochtans ik ben echt goed in plooien strijken, valse plooien dan toch...


Plooirokjes!  Ik weet dat er heel wat tutorials van plooirokjes bestaan, en in mijn boek van stof-voor-durf-het-elvers staat er zelfs eentje.  Maar zoals je weet moest ik mijn wederhelft inschakelen omdat ik persé alle mogelijke plooirokjes en afmetingen van plooien en dergelijke wou maken. Ik testte het al uit op het zwanenrokje, en nu maakte ik er nog een paar.

Hopla!
 


 
En een minitje ;)



Bruin met witte stof : Stoffen.net
Blauwe stof : Verkempinck Oostende
Rode tricot : Verkempinck Oostende
Rode met roze stof : ministukje van de Banier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten