dinsdag 26 november 2013

De kop is eraf...

De kop is eraf.... van mijn haaknaald dan toch...
Tsjuh toch!  Gisteren was ik, blijkbaar nogal hevig, terug aan het haken geslagen deze keer eens een muts voor mezelf.  Spannend!  Helaas moest ik al snel opgeven en nieuwe gaan halen want krak boem patat, de kop vloog eraf!  (nog steeds zoek trouwens, geen idee waar het naartoe is gevlogen...)

En het bleef niet alleen bij die investering van mijn haaknaald!!  Ik moest ook dringend een nieuw potlood halen want ik schreef of tekende liever eentje bijna volledig op tijdens patroontekenen :)


1 opmerking:

  1. Geweldig... ik heb nog nooit van zen levens een potlood opgeschreven! Nuja, ik gebruik ook altijd een stylo bij het overnemen van patroontjes ;) Goed bezig zou ik zo zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen