donderdag 5 december 2013

Pietepeuterig werkje

Vol goede bedoelingen, vol enthousiasme startte ik aan iets...



Ik tekende zowaar een heus corsage voor de barbie, en na 3 papieren versies vond ik een ideale pasvorm voor miss niet-in-proportie ;)  Ik tekende een kleedje uit, met borstneepjes en naaide het aaneen!  Hopla, dat leek wel te lukken.   Ik werkte met een restje tricot omdat dit niet rafelt, al vind ik dat toch wat slordig eruit zien...




Ik probeerde dan een 2de versie waar ik wel wou gaan afwerken met een voeringske zodat ik een mooi afgewerkte halslijn en armsgaten zou gaan hebben, maar pffff.... pietepeuterig werkje hoor!!  Het ligt ondertussen ergens aan de kant...  Ik denk dat Emmy wel met eerste versie tevreden zal zijn!  Veel verder dan de versies die ik als kind maakte ben ik dus niet gekomen, ookal tekende ik een echt patroontje ;) Ooit buig ik me er wel nog eens over, maar nu even niet... 

1 opmerking:

  1. Niet te doen, een Barbie met borstneepjes en al - ligt eventjes strike. En nu serieus, ik weet hoe pietepeuterig het is, ik ben hier bezig met een poppenkleerkast te vullen en ik vind dat al ****

    BeantwoordenVerwijderen