woensdag 15 januari 2014

SYENNA!!!

Liefste kleine Syenna,

Hier je tante Lotje (en ook beetje nonkel Gov en nichtje Emmy)!  Welkom op de grote grote wereld!! Maar al is hij heel heel groot, je lieve mama en papa zullen je de geborgenheid en liefde geven die je nodig hebt.  Je ben nog zo klein maar ook wij zullen er altijd voor je zijn!  Veel anders wil ik nog niet vertellen, want daar word je alleen maar moe van maar veeeeeeeeeeel veeeeeeeel geluk in je leventje en tot gauw!

Knufffel  
Tante Lotje en co

13 januari 2014 werden we wakker (we waren wel al op, tanden aan het poetsen, ...) door een telefoontje van tante Kass (tate kassssssssssssssssss voor Emmy).  Kleine Syenna was die ochtend geboren en wij kregen beiden tranen in de ogen!  Waaauww!  Een tweede kleintje in de familie (dan toch aan Gov's kant).
Onderweg naar het werk toen ik telefoon kreeg van vriendin die zei "proficiat tante" viel mijnen frank maar dat ik ook echt tante geworden was (moest toen weer een traantje wegpinken).
Maar waar we beiden (tante Kass en ikzelf) erg naar uitkeken was natuurlijk DE DOOS!  Weet je nog dat ik vertelde dat wij voor Emmy een supergevulde doos met spulletjes en kleertjes kregen en dat we dit ook voor de baby van tante Kass zouden maken?  http://ldotco.blogspot.be/2013/09/drukke-tijden-grote-naaiplannen.html  Wel het moment was aangebroken!!!

Dit zat er zoal in :
! Natuurlijk is niet alles zelfgemaakt ;)






Zelfgemaakt jurkje : 

 Zelfgemaakt appel t-shirtje :

Zelgemaakt miniplooijurkje:

Zelfgemaakte broekjes :


Zelfgemaakt hoodietje

Zelfgemaakte wolrokje :


 Zelfgemaakt pyjamaatje :

Zelfgemaakt uilenjurkje:

De beste kousjes ooit :

Het zelfgemaakte stippenjurkje :

Schoentjes en zelfgehaakte savatjes :

Zelfgemaakt tuttenkoordje :


Allerlei speelgoedje die bij Emmy altijd succes hadden  (maar dan de nieuw aangekochte versie natuurlijk!) :
Klein detail het onderste grijze beertje heeft Emmy ook.  Op hun sjaaltje stikte ik de naampjes en Emmy kon zo het correcte beertje aan Syenna geven.  Zo hebben ze eenzelfde pluisje en zijn ze een beetje beertjebroeders/zusters ;)

Wat mocht er nog niet ontbreken in de doos :
- De beste woodiepantoffeltjes
- een setje handdoeken en bijhorend lapje met Syenna opgestikt (het feit dat ik de naam geraden had maakte het wel makkelijker om dit al vooraf klaar te maken ;) :p )
- pampertjes en bijhorend zelfgemaakt pamperzakje
- de speelblokjes van vorige post die nogal wat schots en scheef waren maar toch hun tijd zullen meegaan
- Warmtezakje in de vorm van een katje waar ik nogal op gezwoegd heb en dat niet echt geworden is wat ik wou...
- het lievelingsboekje van Emmy (naast de bumbaboekjes) Gonnie van Olivier Dunrea
- ...

Alles werd in een doos gestoken maar een heel speciale doos namelijk de maya de bij ladekast!  Emmy vond dat alvast ook heel mooi!


Stiekem zou ik mijn doos ook wel graag gekregen hebben ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten