maandag 14 april 2014

Liefste award! :)

Ik kreeg van Liesebieze iets wat ik wel de liefste award ooit vind voor de kleine blogsters onder ons!
De Liebster Award!
Wat is dat nu eigenlijk?
Dit zijn de regels :
1) De Liebster Award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 Bloglovin volgers
2) Je moet "11 facts about me" delen
3) Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost
4) Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft
5) Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost
6) Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt
7) Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

Voilà dit is het!  Dus we zullen er aanbeginnen!
1) ja, ik heb zeker minder volgers :)

2) 11 facts about me!
- zwangere mama
- heeft de liefste man van de hele wereld
- heeft de liefste dochter van de hele wereld
- heeft de liefste baby in de buik van de hele wereld 
- gebruikt graag de liefste van de hele wereld
- heeel verstrooid maar gebruik net als Liesebieze enorm veel lijstjes om dat in toom te houden!
- naait nu pas 1,5 jaar maar merkt nu toch al verschil met de eerste projectjes
- heeft 3 konijntjes, 2 kipjes en 1 vis
- werkt parttime
- is spontaan en verlegen tegelijk
- zou altijd iedereen willen helpen maar vergeet soms dat haarzelf en de tijd die ontbreekt!

3) Link die staat al boven ;)
Maar ter verduidelijking dit is haar blog die ik al een tijdje volg : http://liesebieze.blogspot.be/

4) De vragen van Liesebieze :
  1. Wat/wie zou je zeker meenemen naar een onbewoond eiland, en waarom?
  2. Waarom ben je beginnen bloggen?
  3. Als je de mogelijkheid krijgt mee te doen aan een blogdate, wie (van welke blogs) moeten er dan voor jou zeker bijzijn?
  4. Wat was je favoriete project aller tijden?
  5. Wat staat er dit jaar zeker op je to-do lijstje?
  6. Als je nooit meer zou mogen naaien, hoe anders zou je leven er dan uitzien?
  7. Met welke stof werk je het liefst?
  8. Welk patroon laat je angstvallig links liggen, ondanks dat je het wel wilt maken, maar gewoon nog niet goed durft? 
  9. Is er een projectje dat je ooit maakte, maar waar je nu van denkt: 'Wat heb ik mij ooit in mijn hoofd gehaald om dit te maken'? 
  10. Welke winkel kan je nooit passeren zonder eventjes binnen te lopen, en meestal ook buiten te komen met iets nieuws?
  11. Wat is jouw grootste zonde? 
    Antwoorden :
    1. Mijn man en mijn dochtertje ofcourse!  Waarom? Omdat die de liefste van de hele wereld zijn en ik zonder hen niet kan...
    2. Ik ben beginnen bloggen omdat ik graag wou tonen wat ik allemaal creeërde ook aan de verre familie ;)
    3. Ohhhh... mmm... moeilijke want eigenlijk ken ik niet zoveel mensen nog.  Ik blijf wel grote fan van Khadetjes en Griet van Emma&Mona.
    4. Mijn eigen versie van mijn babypyjamaatjes met voetjes.  Ik blijf ze graag maken en ben ook blij als ik er iemand een plezier mee kan doen!
    5. Veeel te veel om op te noemen maar zeker nog zomerkleedjes voor Emmy en pyjamaatjes en doudou's voor de baby.
    6. Leeg? Of even vol daar ik met al mijn projectjes naar mijn meme zou rijden om uit te leggen wat ik graag zou willen. (deed ik voor zelf ik naaide...)
    7. Tricot omdat dat altijd rekbaar en plooibaar is als de patroondelen nu niet 100% passen :)
    8. Een boekentasje ... Ik heb nog tot september....
    9. Een ingewikkeld zelfuitgevonden etuitje die nu al niet meer in gebruik is wegens helemaal niet mooi.
    10. Zowat elke stoffenwinkel...
    11. Zowat altijd een stofje nuttig vinden en dus niet kunnen laten liggen.


    5- 6 - 7) 10 nieuwe bloggers die ik de liefste (liebster) award doneer..
    Ik zou dat heel graag doen maar ik heb geen bloglovin, ik volg mijn blogs via feedly en eerlijk gezegd de moed ontbreekt me om iemand uit te kiezen.  Jullie verdienen allemaal een liefste award want jullie zijn allemaal de liefste van de hele wereld *glunder* :)
    Doe jullie ding en blijf bloggen!

    Dank je wel voor de leuke award!
    Tot blogs!


    2 opmerkingen:

    1. Hoe fel ik er een hekel aan heb om al die vragen te beantwoorden, vind ik het plezant om op een ander mee te lezen!
      (Ge hebt precies wat meer energie?)

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Ja é! Je leert de mensen wat beter kennen é!
      Inderdaad iets meer energie tot ik om 21u samen met Emmy ga slapen :-)

      BeantwoordenVerwijderen