donderdag 21 januari 2016

Huis te koop...

Droom droom... dromen doe ik soms van een prachtige naaikamer terwijl ik daar in de kou in de garage zit.

Verlangen naar een nieuwe plek waar ik zicht op de kindjes heb terwijl ik mijn liefste bezigheid uitoefen...  Terwijl ze nu mijn knutselpapier en eten voorraad door elkaar zwieren omdat ze bij mama willen zitten in de garage.

Hopen dat ons huis gauw verkocht is zodat we verder kunnen met onze plannen en we een nieuw huis kunnen zoeken/bouwen om in te richten zodat het beter bij ons past.

Daarom voor 1 keer iets niet helemaal naaigerelateerd.  Kunnen jullie helpen om de droom waar te maken?  Kunnen jullie aub reclame maken voor ons mooie huis?
Willen jullie de link van ons huis delen met andere mensen?

http://www.immoweb.be/nl/zoekertje/huis/te-koop/rumbeke/8800/id6162033

Of nog beter kom hier wonen, want het is zo'n pracht van een huis, alleen past het niet meer bij ons.

Foto's van ons stekje :
(Helemaal niet simpel om op een foto de ziel van het huis weer te geven...)


Ons huisje via de voordeur :
Bewoonbaar oppervlakte 145m² op grondoppervlak van 488m²



Onze oprit voor de garagepoort

Onze oprit met de grote parkeerplaats waar met gemak 2 auto's oppassen 
(of een caravan en een auto).
 Ideaal voor een carport met eventueel zelfs berghok achter.

Via de opening langs de blauwe regen, kan je naar de voortuin.

Dit is de voortuin. 

Dit is de achtertuin waar de kinderen kunnen ravotten.
Met tuinhuisje en extra terras waar een intexzwembad perfect op past. 

Het hekje aan de zijkant naast een overdek kippen/konijnenhok.
Perfect voor je diertjes of zelfs mogelijk om er een fietsenstalling van te maken.

De achterkant van ons huis met terras.

De keuken (11,5m²) :



De ruime living met schuifraam (36m²)


De badkamer met dubbele lavabo, hoekbad, toilet en inloopdouche. (9m²)




De masterbedroom met dressing (16,65m²) : 



De kinderkamers (14,27m² en 11,4m²)



Zeg nu zelf, waarom willen we hier eigenlijk weer weg?  Ik hoop dat er iemand is die met liefde in dit huis komt wonen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten