maandag 8 februari 2016

Bat girl Lili

Toen de Bat girls toekwamen in stof op zolder wist ik direct dat daar een Lili ingemaakt moest worden voor onze bat girl :)
very bad....

Ik knipte dankzij het boodschappenlijstje die bij het patroon zit de benodigde hoeveelheid stof en maakte er een winterlili van.

Met een restje roze stof maakte ik een lint (veel te lang, ik had beter de handleiding bekeken :) )







Stof : Bat girl van Stof op zolder 

Het jurkje is in maat 98 terug te vinden in de webshop van LdotCo.be.
Dit jurkje kan ik uiteraard ook op bestelling maken van maat 80 tot 140.  Je kan een stofje naar keuze kiezen via deze link  (zolang de voorraad strekt uiteraard).

Maar ik kreeg niet genoeg van het stofje!
Voor nichtje Syenna maakten we nog een versie.
En toen had ik nog wat stof over en daarmee flanste ik nog een zomerjurkje voor Emmy in elkaar.
Wat is flansen en frustelen met leuke stofjes toch leuk!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten