zaterdag 20 februari 2016

NIEUW!!! Stof op zolder @ Roeselare City!

Jullie hebben het misschien al gezien dat heel veel van mijn stofjes in mijn laatste blogberichtjes van stof op zolder komen.  Dit heeft de allercoolste leukste maar ietwat gevaarlijk-voor-mijn-portemonnee reden.  Ik maakte in januari namelijk een fameuse carrièreswitch.  Ik gaf mijn parttime job in Ieper op en begon na nieuwjaar achter de schermen bij stofopzolder.be.  Ik werkte al regelmatig met Liesbeth & Roeland samen en vertoefde daar dus al nu en dan. Zo was de stap gemakkelijk gezet.
In januari knipte ik voornamelijk soldenbestellingen en in februari hielp ik mee om de fysieke winkel te organiseren en verhuizen.

Sfeerbeeldje van de verhuis :

Zoooooooooooooooo spannend!!!

Vrijdagavond werd de winkel officieel geopend en vandaag zaterdag knipte ik al bestellingen voor de eerste bezoekers.  Zalig!!

We vliegen erin en zijn paraat!

Wil je ons  en vooral de prachtige winkel life zien kom dan zeker langs :



En anders zijn we ook nog steeds online te vinden op stofopzolder.be of www.facebook.com/stofopzolder




2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de carrièreswitch... En ik ben nog steeds onder de indruk van al dat moois dat ik vanavond meekreeg uit de winkel... Wauw! Nogmaals bedankt voor het patroon en het stofje! Je ziet me zeker nog terug (maar met wat meer tijd). Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een move! Proficiat, ik kom zeker eens langs!

    BeantwoordenVerwijderen