maandag 14 november 2016

Luisteren naar de stem van je hart!

Op facebook zag ik een berichtje passeren van Passion for Work en dit vond ik heel interessant.
8 gewoonten van gelukkige mensen  en dit was er eentje van :

"2. Ze weten wat ze willen en voelen het verlangen hun missie uit te dragen
Gelukkige mensen weten wat ze willen. Ze luisteren naar die stem in hen die hen dingen influistert, de stem van hun hart. Ze weten dat daar alle antwoorden liggen en dat de stilte soms nodig is om deze antwoorden te horen . Ze voelen het enthousiasme als ze dingen doen die daarmee te maken hebben. Ze geloven in hun dromen en beseffen dat het leven kort is… Ze zijn zich bewust van hun unieke talenten waarmee ze  de wereld mooier kunnen  maken en ervaren diepe voldoening als ze naar buiten treden met hun ‘gift’…"


Ik moet eerlijk zijn dat ik aan alle andere punten nog moet werken en dat mijn zelfvertrouwen soms nog ver te zoeken is.  Maar ik ga voor mijn dromen en luister naar de stem van mijn hart.  Zalig!

Ik geef toe dat de laatste tijd het bloggen op een laag pitje staat, maar achter de schermen draait het hier vollop.  Ik help mijn man met het verbouwen van ons huis, ik naai tegen de sterren op (zie binnenkort mijn blogpostje over bloggers for life!) en ik ben bezig voor little dreamers.

"Little dreamers mijn eigen patronenlijn".  Ik glunder nog steeds als ik daar aan denk!  Het is zo fantastisch om de heel leuke versies van anderen te zien verschijnen!  En complimentjes te krijgen.
Dit heeft me de moed een stapje verder te gaan.  Binnenkort, naar aanleiding van de kadootjesperiode :), een papieren versie van mijn LUKApatroon.  Het zal een limited edition zijn, maar het wordt zoiezo een prachtig hebbeding waar ik stiekem een stukje hart en ziel zal instoppen ;)

Daarnet nog een geniet geluksmomentje!!  Ik mocht mijn promomateriaal voor Little dreamers gaan afhalen.  Mijn man maakte folders, flyers, een uithangbord en visitekaartjes.  Stuk voor stuk pareltjes! Zo leuk dat het er net zoals in je hoofd prachtig uitziet, of zelfs nog mooier.




Welke maaksels rolden van mijn machine?
De winterjasjes van de kindjes :
 

 

 

 

 

 

Stof Verkempinck
Patroon :
- Eigen patroon voor Warre
- Moianojas van Straightgrain voor Emmy
Heel leuk patroon, en ze staat er supermooi mee.  Wel altijd even wennen voor mij om te werken met een ander z'n patroon.  Ben gewend van mijn ding te doen, en dan plots alles stap voor stap doen... :)

2 rokjes en t-shirt/topjes voor mezelf :
 

 

Stof Verkempinck
Patroon : Eigen patroon

Ps: I know met de selfiestick een foto in een te verbouwen huis.... er is nog werk aan de winkel... ;)


2 opmerkingen:

  1. heel mooie stuks en heel erg benieuwd wanneer je papieren patroontje uitkomt. Het lijkt mij een ideaal patroontje om te gebruiken om geboortegeschenkjes te maken, dus ik kom zeker af en toe piepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd prachtig.
    Het wordt een warme thuis.

    BeantwoordenVerwijderen